Τεχνική υποστήριξη

WIDE Services παρέχει πλήρεις και αξιόπιστες λύσεις υποστήριξης για όλες τις υπηρεσίες που αφορούν τους πελάτες της. Θεωρούμε αυτού του είδους την υποστήριξη ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας σωστής και ειλικρινούς σχέσης. Ως συνεργάτες του Moodle, η ομάδα υποστήριξης μας είναι σε συνεχή επαφή με την κοινότητα του Moodle και είμαστε πάντα στην αιχμή των τελευταίων νέων και εξελίξεων πάνω στο Moodle.

Προσφέρουμε μια σειρά πακέτων υποστήριξης που βασίζονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις για κάθε περίσταση. Τα πακέτα μπορούν να είναι εξαμηνιαία, ετήσια ή για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια με βάση τις σχετικές συμβάσεις υποστήριξης για νέες και υφιστάμενες εγκαταστάσεις του Moodle.

Υπηρεσίες υποστήριξης:

  • Αντιμετώπιση προβλημάτων
  • Προσαρμογή της πλατφόρμας στις ανάγκες σας
  • Αναβαθμίσεις
  • Migration υλικού από άλλες πλατφόρμες
  • Βοήθεια στη χρήση και διαχείριση (administration)
  • Συντήρηση server
  • Μετατροπή Περιεχομένου
  • Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Moodle
  • Μηνύματα για σφάλματα
  • Εγκατάσταση Third Party Plugins.

Σας παρέχουμε:

  • Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τη χρήση του Moodle
  • Συμβουλές για την αποτελεσματική χρήση του Moodle
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων του Moodle
  • Συμβουλές σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές πάνω στο Moodle
  • Επίλυση όλων των ζητημάτων Moodle

Τρόποι Υποστήριξης

  • Support Tickets
  • E-mail
  • Τηλέφωνο
  • Remote Access